ZAJĘCIA DLA DZIECI W CENTRUM ROZWOJU DZIECKA BEREK!

Przynajmniej 50 % zdolności do uczenia się jest rozwijanych w pierwszych pięciu latach życia, a zabawa jest naturalną aktywnością poznawczą małego człowieka.

Centrum Rozwoju Dziecka BEREK! posiada bogatą ofertę zajęć edukacyjnych. Uczestnicy pracują w stałych 6-8 osobowych grupach pod kierunkiem pedagogów.

PROWADZIMY ZAJĘCIA EDUKACYJNE DLA DZIECI:

0+: Zajęcia elementarno-ogólnorozwojowe- od 10-18 mieś. życia.

Celem zajęć jest stymulowanie wszystkich zmysłów, aby zapewnić dzieciom harmonijny rozwój.

1+: Zabawy ogólnorozwojowe – od 1,5 do 2 l.

Celem jest: wszechstronne przygotowanie do zdobywania podstawowych umiejętności, jak: pisanie, czytanie, liczenie, logiczne myślenie, umiejętność koncentracji.

1+:Zabawy muzyczno-artystyczne – 1,5 do 3 l.

Celem zajęć rozwijających sferę muzyczno-artystyczne jest, by dzieci: kształtowały koordynację słuchowo-ruchową pozwalającą na opisywanie świata, rozwijały wyobraźnię, wyrażały własne emocje poprzez zabawy muzyczne, kształtowały cierpliwość i koncentrację uwagi umiejętnie wykorzystując rytm, nauczyły się współpracować w grupie rówieśników, rozwijały słuch muzyczny i pamięć, stawały się coraz bardziej odważne i samodzielne, z łatwością przygotowały się do edukacji przedszkolnej,

2+: Jestem Przedszkolakiem-zajęcia adaptacyjno-ogólnorozwojowe –od 2 – 3,5 l.

Celem jest: usamodzielnianie dziecka. Dzięki metodzie 3 kroków dzieci łagodnie przechodzą proces adaptacji od indywidualnej zabawy w domu rodzinnym do edukacji przedszkolnej.

3+: Zabawy elementarne – od 3-4 l.

Celem jest: równomierne wsparcie wszystkich 4 sfer rozwojowych: matematyczno- logiczna, językowo- symboliczna, artystyczno- przestrzenna, muzyczno- ruchowa.

4+ Warsztaty Teatralno-muzyczne – od 4-6 l.

Celem jest: wszechstronny rozwój osobowości dziecka poprzez sztukę; rozwój wyobraźni ruchowej i muzycznej; kształcenie słuchu, doskonalenie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa; ćwiczenie pamięci, koncentracji i wyobraźni.

4+ Mały odkrywca – od 4 roku życia zapraszamy na warsztaty „Małego Wynalazcy”, które przy pomocy eksperymentów i doświadczeń wprowadzą dziecko w świat nauki w takich dziedzinach jak biologia, fizyka, chemia i astronomia.

5+: Idę do szkoły!zajęcia adaptacyjno-szkolne – od 5-6 l.,

Poprzez odpowiednio dobrane zestawy zadań, gier oraz zabaw dzieci nabywają kluczowe umiejętności szkolne jak: pisanie, czytanie i liczenie. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności manualnych poprzez gry i zabawy logiczne; rozwijanie kreatywności, nabycie innych umiejętności praktycznych.

 

Zapisy poprzez maila: biuro@berek.pl 

 

SZCZEGÓLNIE ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ ZAJĘĆ ADAPTACYJNYCH 

 

Zajęcia adaptacyjne są wspaniałą propozycją dla dzieci, które jeszcze (z różnych powodów) nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem, a są już gotowe do podjęcia nowych wyzwań, poznania nowych kolegów i wielu nowych przygód. Zajęcia mają na celu usamodzielnienie dziecka i pokazanie mu, ile radości daje wspólna zabawa z rówieśnikami i panią nauczycielką. Każde spotkanie trwa 120 minut.

  • Czy chcesz aby Twoje dziecko bez stresu i z wielką radością powędrowało do przedszkola?
  • Czy martwisz się, jak zareaguje na nowe otoczenie, nowych kolegów i nową Panią?
  • Zastanawiasz się czy jest wystarczająco samodzielne, by podołać wszystkim wyzwaniom?

Nie zastanawiaj się dłużej!

 

Pomóż swojemu dziecku oswoić nieznane i poznać radość bycia przedszkolakiem. Przygotuj dziecko do przekroczenia progu przedszkola bez stresu i płaczu, po prostu z uśmiechem na ustach! :)

 

Zapraszamy do nas dzieci w wieku 2,5-3,5 roku.

 

Celem naszych spotkań jest m.in. ułatwienie maluchowi bezstresowego wkroczenia w świat grupy przedszkolnej. Nasi nauczyciele nastawieni są na indywidualne potrzeby każdego dziecka. Proponujemy 2 godziny urozmaiconych, interesujących aktywności, przestrzegając jednocześnie zasady, że dziecko nie musi robić niczego, czego się lęka lub na co nie ma ochoty.

 

 

Program zajęć

 

W czasie zajęć doświadczymy i nauczymy się:

  • współpracy i działania w grupie,
  • radosnych piosenek,
  • akceptacji innych dzieci,
  • samodzielności przy posiłkach,
  • radości tworzenia (zabawy plastyczne),
  • zasad panujących w przedszkolu.

 

Uczymy się samodzielności

 

W cyklu spotkań dla 3- i 4-latków staramy się wprowadzić trójstopniową metodę usamodzielniania się dzieci:

  1. na początku w zajęciach wraz z dzieckiem uczestniczy rodzic, wspierając je w zabawie w gronie rówieśników,
  2. następnie rodzic staje się obserwatorem pracy dziecka w grupie, pod kierunkiem pani pedagog,
  3. dzieci uczestniczą w zajęciach samodzielnie (bez rodziców), wraz z panią pedagog. W ten sposób dzieci, zupełnie naturalnie i bezboleśnie, stają się gotowe do samodzielnej zabawy i pracy, która to gotowość pomaga rozpocząć dobry start w edukacji przedszkolnej.

 

Co nasze zajęcia dają rodzicom?

 

Zastanawiasz się nad tym, czy dziecko da sobie radę? Nie myślisz o tym, jak Ty zniesiesz rozstanie, prawda? My pomyśleliśmy także o rodzicach. Po każdych zajęciach rodzice mają możliwość rozmowy z pegagogiem, mającej na celu przybliżenie postępów dziecka. Zajęcia prowadzone są w małej grupie, co pozwala pedagogowi skupić się na indywidualnych potrzebach dzieci i sprawia, że rodzice mają większy komfort psychiczny pozostawiając maluchy po raz pierwszy pod opieką obcej osoby.

 

Dla czekających na pociechy uczestniczące w zajęciach przygotowaliśmy pokój dla rodziców, gdzie można w spokoju poczytać, napić się kawy lub herbaty i w razie potrzeby szybko przyjść do sali, w której odbywają się zajęcia. W początkowej fazie usamodzielniania, dzieci pod opieką pedagogów odwiedzają czasami rodziców w ich pokoju, choćby po to, by dostać pokrzepiającego buziaka i wrócić spokojnie do zabaw na sali.

 

Serdecznie zachęcamy rodziców do jak najczęstszych rozmów z pedagogami prowadzącymi zajęcia adaptacyjne. Warto pytać o każdy nurtujący Państwa problem i zgłaszać wszelkie uwagi. Konsultacje po zajęciach są naturalną częścią procesu usamodzielniania Waszego dziecka.

 

O czym warto pamiętać podczas takich rozmów?

  • nie komentuj zachowania dziecka przy dziecku – nawet jeśli wydaje się, że maluch jest zajęty swoimi sprawami, z pewnością słyszy, co o nim się mówi;
  • daj chwilkę odetchnąć – jeśli maluch nie ma ochoty opowiadać zaraz po zakończeniu zajęć o ich przebiegu, to dajmy mu trochę czasu, aby ochłonął. Kiedy odpocznie od nowych wrażeń z pewnością opowie, co ciekawego spotkało go w ciągu dnia;
  • nie porównuj – każde dziecko jest wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju; każde rozwija się w swoim własnym rytmie. Nie stresuj siebie i malucha nieustannymi porównaniami z rówieśnikami;
  • pochwal – zachwyt rodziców nad każdym, najdrobniejszym nawet z ich punktu widzenia postępem dziecka na drodze do usamodzielnienia jest bardzo cennym wsparciem i bodźcem do podejmowania dalszych wyzwań;
  • traktujcie te spotkania jako świetną zabawę, a nie „szkołę”, do której trzeba chodzić po to, by później móc się pobawić. Jeśli wy będziecie szczęśliwi, że tu przychodzicie, to maluch z pewnością także. Od postawy rodziców zależy naprawdę bardzo wiele;
  • warto spojrzeć z innej perspektywy – każdy rodzic z pewnością wie, co jest najlepsze dla jego dziecka. Jednak czasem warto spojrzeć na wszystko z boku i posłuchać uwag wykwalifikowanej kadry. Nasi pedagodzy są do Państwa dyspozycji po to, by pomagać, a nie krytykować;
  • własne emocje – proces usamodzielniania się dziecka i pójście do przedszkola jest często dla rodzica ogromnym stresem. Konieczne jest panowanie nad własnymi emocjami dla dobra malucha, który od razu i bezbłędnie wyczuje zdenerwowanie i negatywne nastawienie.

 

TERMINY I CENNIK 

Zajęcia ruszają przy minimum 6 zgłoszonych uczestnikach.

WTORKI I PIĄTKI – 10:00 – 12:00 

CENA: 1 ZAJĘCIA – 49 ZŁ, KARNET 4 ZAJĘCIA – 159 ZŁ. 

Zapisy poprzez maila: biuro@berek.pl